Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeTrend można sztucznie wykreować, tak działają firmy w branży motoryzacyjnej.
OdpowiedzNo tak ale nie jesteś w stanie sztucznie pompowac trendu i mody samym marketingiem. BMW GS jest na rynku juz 30 lat i nie sprzedawalby sie przez tak dlugi okrs czasu tak dobrze gdyby nie był dobrym motocykem.
Odpowiedzjuż było tłumaczone wiele razy,że bmw powinno zamienić kolesi od marketingu z inżynierami to mieliby dobry sprzęt,w sumie jednym zdaniem socjologia pryska( na początku )pomijając kwestie pieniężne to i tak taki polaczek woli vw golfa czy opelka zamiast toyoty,bo jest po prostu za głupi na technologię,różnice w społeczeństwach sa zbyt dużę swoja drogą nie porównywajcie rynku europejskiego z azjatyckim/amerykańskim bo na danym obszarze dana marka może nie prowadzić działalności,np. japońskie auto dostępne w polskich salonach obecnie to pewnie mniej niż 5% dostępnych na całym świecie a przecież jeszcze 20 lat temu nie było mowy o nich,co najwyżej sprowadzeniu z niemiec,którze zresztą nierzadko wydawali sprzęty sprowadzane zza ocenau,pozdro kawa rządzi :)
OdpowiedzCi kolesie są też pewnie obecni na tym forum.
Odpowiedz